Bolboroseli despre un laptop

luni, 16 noiembrie 2009
Iar e naspa afara, sa-mi bag picioru'
Sa vin' o data vara-as vrea
Sa joc ping-pong iarasi cu chioru'
Sa ma bat cu vecinu' pe-o acadea.

As iesi afara-n pielea goala
Sa inot prin valurile de namol
Sa dau iar cu pietre-n tencuiala
Sa beau si sa ma fac matol.

Pe site la pcnews iar am intrat
De plictiseala, asa la vrajeala
O noua proba-au publicat
Insa am ramas fara cerneala.

Al naibii fie capul meu
La ce dracu' m-oi mai gandi
Ma johnny, baiatu', dragu' meu
Lasa cerneala, ai blog pe care sa scrii.

Asa, deci e vorba despre laptopuri iar,
Acer, Asus, Toshiba, Sony, Dell
Si alte branduri. Stai sa-mi mai pun un pahar
Cica vinu' te-ajuta sa gandesti liber.

Pai o sa aleg Asus din start
Nu ma-ntrebati de ce, ca fac urat
Da-o in pana mea ca-s beat
Asus aleg si gata. Punct!

Fiecare alege ce ii place si ce vrea
Fiecaruia ii place un anume product
Mie imi place Asus, pana mea
Asta aleg. Pot lua decizii ca-s adult.

Asus e brandul in care am incredere
Am auzit numai pareri pro despre el
Sunt convins ca fac o mega alegere
N-am cuvinte, notebook-ul Asus e super!

Deci... vreau un Laptop Asus nou!
Daca ies afara, si strig in gura mare,
De Craciun mi-l faceti cadou?
Please, vreau un laptop d-asta tare!

Preturile-s mici, calitatea-i garantata
Iar functionalitatea e no comment
Dotari inovative si tehnologie premiata
Suna ireal, dar exista! Si e perfect!

Cam atat am avut de zis, asta e
Nu mai am idei, creieru' mi s-a blocat.
Pcnews, fii atent aici smechere
Articolu' e pentru Superblog 2009! Am plecat!

0 comentarii: