In cautare de patuturi copii

marți, 23 septembrie 2014
Mergem la scoala, la liceu, la facultate, apoi ne luam un job si pana la urma ne casatorim si ne asezam la casa noastra. Nu dupa foarte mult timp vine pe lume primul copilas, un motiv de mare bucurie si veselie pentru oricare familie.
Probabil va intrebati unde vreau sa bat cu introducerea asta melancolica. Si o sa va si spun.
Varul meu s-a casatorit acum un circa 2 ani de zile si in momentul de fata sotia lui este insarcinata in luna a 7-a. Copilul e pe drum si nu s-a ocupat absolut deloc de pregatiri!

Unele rude i-au mai adus cadou niste hainute de copil, majoritatea albe pentru ca nu se stie daca va fi fata sau baiat. Si atat. Zilele trecute am fost la el in vizita si dupa ce-am vorbit noi una si alta, ca intre barbati, si l-am felicitat pentru copilul ce-o sa vina pe lume curand, a venit marea intrebare: "da' unde va dormi copilul?" , la care si el si sotia sa au ramas fara grai. Acum Daniela s-a pus cu gura pe el sa caute un patut frumos pentru copil ca altfel va trebui sa stea treaz toata ziua si toata noaptea sa tina copilul in brate. Asta da motivatie!

Neavand niciun fel de experienta in domeniu si nestiind incotro s-o mai apuce, m-a rugat pe mine sa-l ajut sa gaseasca un patut de calitate pentru copilas, bugetul lui fiind undeva la 1000 lei maximum.
Ok, zis si facut. Am inceput cercetarea pe internet, in cele din urma oprindu-ma la site-ul Bekid.ro unde am gasit tot felul de minunatii pentru copii iar recenziile pozitive ale altor mii de cumparatori m-au convins pe deplin ca am ales un magazin de incredere.

Ce mi-a atras atentia ? Pai in primul rand patutul de lemn KLUPS TEDDY WITH STARS, care pare ideal pentru un nou nascut, un patut solid, cu suport saltea reglabil pe 3 nivele, cu laterale de protectie, etc. Si surpriza este ca costa numai putin peste 300 de lei!
M-a surprins pretul si chiar am verificat de mai multe ori, pentru ca este totusi un pat din lemn, nu din plastic sau otel. Dar da, acela este pretul real! Mai jos aveti o poza cu frumosul produs..



Daca tot mai sunt bani de cheltuit pentru copil si totodata pentru a beneficia de transportul gratuit oferit de magazin la comenzile de peste 1000 lei, varul meu a decis sa cumpere si un leagan pentru copil. Ne-am orientat amandoi spre LEAGANUL BALANSOAR EVA BEECH, care este, de asemenea, confectionat tot din lemn si in care, la o adica, poti chiar si sa culci copilul. Are un pret de numai 400 de lei si pare excelent pentru nou-nascuti.




Si dupa toate astea, tot mai raman aproape 300 de lei de cheltuit !!! Il las pe Silviu pe site, sa vada el cum mai cheltuie restul de bani, ca pana la urma el o sa fie tatal copilului, nu eu, si normal ar fi ca el sa ia deciziile astea privitoare la copil...
Ce pot sa spun e ca pe mine m-a surprins extrem de placut magazinul acesta online, produsele sunt foarte variate si la pretul foarte mici, transportul este gratuit si se mai acorda si garantie 2 ani pentru fiecare produs, e super. Si dupa cum se vede, mii de parinti din Romania apeleaza la site-ul Bekid.ro si sunt cat se poate de multumiti. Nu ma asteptam, credeam ca va trebui sa colind Bucurestiul cu varul meu, sa gasim un patut decent pentru copil. 

Astept ziua cand o sa ma casatoresc si eu......si cand va veni si primul meu copil pe lume. Offf, ganduri frumoase, insa devin prea melancolic si nu e bine. Mai ales ca maine trebuie sa ma prezint la serviciu.
Noapte buna!



0 comentarii: