Hai la munte!

luni, 15 august 2011
Un prieten de-al meu mi-a propus sa mergem impreuna, in concediu, la Azuga. Pentru el nu e nicidecum prima oara cand viziteaza acest "taram al zapezilor", asa ca banuiesc ca stie ce si cum p-acolo.
Interesant e ca nici nu m-ar costa prea mult... cazare Azuga e chiar super atractiva la pret, la hotel de 3 stele! Si chiar mi-as dori extrem de mult, mai ales ca-ntotdeanuna mi-am dorit sa vizitez Muntenia.
De ce v-am scris? Pentru ca am dori sa mergem mai multi, ca sa diminuam costurile per, persoana, si aici ma refer in special la cazare Azuga, unde putem folosi o camera pentru a gazdui cateva persoane (ca nu cred c-are rost sa platim mai multe camere). Oricum nu cred c-o sa petrecem prea mult timp in camera, asa ca, o sa fie ok.
Deci, e careva interesat? Daca DA, atunci va astept cu un email. Ciao!

0 comentarii: