Conexiune 3G internet mobil

luni, 18 aprilie 2011
Orange, Cosmote, Vodafone, Zapp = acelasi internet mobil foarte lent, in special in zonele rurale, unde nu prea exista acces 3G.
Este si cazul meu. Am internet mobil de la Orange, si prind doar semnal Edge, prin care pot descarca c-o impresionanta viteza de 10kb/s. Chiar si cand vreau sa intru pe mess, astept cateva minute pana reuseste logarea. Si locuiesc doar la 15km de Bucuresti, asadar nu vreau sa ma gandesc la utilizatorii care locuiesc la distante mult mai mari!

Citind pe net diverse articole de gen, si documentandu-ma, am ajuns la urmatoarea improvizatie : mi-am procurat un cablu subtire, izolat. Unul din capete l-am infasurat sub forma a mai multe spire in jurul modemului, iar celalalt capat (firul avea cam 5m etri liniari) l-am intins prin curte, orizontal, la o inaltime de cca. 3 metri.
Surprinzator sau nu, acum am semnal 3G, destul de slab, dar exista, iar internetul se misca ceva mai bine ca EDGE. Daca aveti nenorocul sa nu captati 3G, in urma acestei modificari, veti observa totusi o imbunatatire a semnalului GPRS/EDGE, deci merita incercat.
Succes!

0 comentarii: