Birotica si papetarie

luni, 18 aprilie 2011
Hello! Ce ne facem? Tot ce tine de birotica si papetarie s-a dus pe apa sambetei!
Nu mai avem hartie in imprimanta, pixul e pe cale sa-si lase pe caiet ultimul strop de pasta, markerul s-a uscat si cartile de vizita s-au epuizat. Cum mai putem lucra in asemenea conditii?
Maine e ziua lu' fii-mea, si n-am pregatit nimic! Am nevoie de baloane, coifuri, confetti, masti, etc, etc. Cum ma descurc cu toate astea?!

Din fericire, totul s-a rezolvat cu-n click pe site-ul de birotica si papetarie, de unde am procurat toate lucrurile de care aveam nevoie, si-acum, in sfarsit pot spune ca sunt calm si relaxat. Si cand ma gandesc c-aveam atatea drumuri de facut azi...si-am scapat atat de ieftin, slava Domnului!
Ce bine c-am dat peste aceasta pagina de birotica si papetarie, deoarece nu numai c-am economisit niste ore bune pe care-as fi putut sa le pierd printre semafoare, dar am constatat si faptul ca firma mea duce lipsa de multe articole pe care le gasesc la officesupply.ro.
Iar in ceea ce priveste cadoul pentru fii-mea, am ales sa-i cumpar un skate, tot de pe acest site de birotica si papetarie, daca va vine sa credeti!!!

Dragi colegi, detinatori de firme, angajati, liber profesionisti, nu mai pierdeti timpul cautand un lucru prin N locuri. Sunt om serios, cu scaun la cap, si stiu ce spun! Alegeti officesupply.ro si procurati-va toate lucrurile de trebuinta, beneficiind la maximum de flexibilitate, calitate si profesionalism! Eu asa am facut, si sunt foarte mandru de alegerea mea!

Birotica si papetarie, partener de meserie!

0 comentarii: