Transformers 2 directed by me

miercuri, 18 noiembrie 2009
- Tata, putem sa nu ne ducem la scoala azi? Te rugam...
- Regret fiule, educatia e pe primul plan. In plus, azi am de lucru, asa ca am nevoie de un pic de liniste. Hai, fugiti sa prindeti autobuzul!

[Dupa ce-mi termin cafeaua, ma duc hotarat la auditii. Se pare ca, Michael Bay, regizorul filmului "Transformers: Revenge of the Fallen" e grav bolnav, si se cauta un inlocuitor al sau.]

Sunt convins ca pot face asta... sunt sigur ca eu sunt cel mai potrivit pentru a-l inlocui.... sunt cel mai bun, sunt cel mai bun... sunt al dracului de bun!
Si uite asa mi-am tot repetat in gand aceste cuvinte tot drumul, pana la destinatie.
Intrat in sala, trebuia sa impresionez, trebuia sa dau tot ce e mai bun in mine, trebuia sa fac tot ce-mi sta in putina pentru ca regia filmului sa cada in mainile mele...

Ma numesc Kevin Bascovici si... imi plac filmele. De fapt le ador. Dimineata, la pranz si seara dupa o scurta partida de sex nebun, mananc filme pe paine. Cred ca stiu pe de rost fiecare linie din "Titanic", fiecare gest al lui Brad Pitt din "Fight Club" si ce manca la pranz Leonardo DiCaprio in "The beach".
De fapt pentru mine lumea filmului e viata, fericire, pasiune, totul. Imi place sa cred ca sunt un actor foarte bun. Ce naiba, sunt briliant!!!
Va mai amintiti de "2051"? Filmul acela despre apocalipsa, care a avut incasari record inca din primul weekend? Sau de "Magic Love" care a primit nu mai putin de 5 premii Oscar si 3 Golden Glob? Sau de "Technology lady", spumoasa comedie care a fost de curand nominalizata la premiile "The best comedy of the millenium" ? Eu am jucat rolul principal in fiecare! Eu!
Sunt convins ca pot fi un regizor cel putin la fel de bun precum sunt si actor, daca nu, chiar mai bun! Am putere, vointa, talent, indemanare si tot ce-mi trebuie pentru a devenii cel mai al dracu' regizor din lume!
Simt ca acest film este pentru mine. Imi vine ca o manusa.
Pai credeti ca primul film "Transformers" a fost extraordinar? Credeti cu adevarat asta? Eu nu! Nu! Nu! Nu!
Daca voi fi ales regizorul filmului "Transformers: Revenge of the Fallen", promit, nuuu.... jur pe viata mea ca va fi cel mai bun film al tuturor timpurilor!!!
Scenariul e mirific, e impresionant, e extraordinar.... dar aveti nevoie de un regizor care sa fie in stare sa incaseze in glonte in cap pentru ca filmul sa iasa geniaaal!
Eu sunt in stare sa fac asta! Eu.... eu sunt in stare sa ucid pentru ca filmul acesta sa devina o capodopera, un omagiu adus industriei filmului, o bijuterie nepretuita si unica!
Nu-mi refuzati cererea va rog... Nu dati cu piciorul unui om care e in stare sa se dedice acestui film trup si suflet...
Atat am avut de spus. Va multumesc ca m-ati ascultat.

Dupa aceea, plin de nervi, ies din sala, si ma intorc acasa. Ma asez pe canapea, si dau drumul la tv, in speranta ca ma voi mai calma...

" Se pare ca celebrul star de cinema, Angelina Jolie, doreste sa mai adopte un copil. Pentru mai multe detalii ramaneti cu noi. Un moment! Tocmai am primit un material bomba!
Se pare ca-n urma cu cateva minute a fost ales viitorul regizor al mult asteptatului film "Transformers: Revenge of the Fallen". Numele lui este... Kevin Bascovici!"

Aaaaaaaaaa, uuuuuuuuuu!!! Si am inceput sa urlu, sa lovesc peretii cu bata de baseball, sa rastorn fotoliile cu fundul in sus.
Pentru ca trebuia sa fac ceva mai mult de atat, am luat tv-ul in brate, l-am aruncat pe geam si am strigat cat am putut : Sunt ceeeeel maaaaiii buuuuun! , acompaniat de sunetul alarmei masinii pe care tocmai cazuse tv-ul. Era un Ferrari Enzo de 1 milion de dolari....



Articol scris pentru concursul SuperBlog 2009 organizat de pcnews (proba cu numarul 28, punctul 3 - sponsorizata de Prooptiki Romania).

4 comentarii:

adc spunea...

Ferrari-ul era al tău, nu?

Spirachi spunea...

pana la urma cum a esit filmul ???

Unknown spunea...

:)) Rapid. Mereu esti rapid.

Draguta povestea ta. Si, ce-au zis? Te reprofilezi?:D

e-Lari spunea...

Foarte tare! :))

Actor, regizor, te pricepi omule!
Sunt sigura ca celor de la Prooptiki Romania le va placea si vor aprecia talentul tau! :D

Felicitari!