Mitica cel Fioros

luni, 16 noiembrie 2009
- Fa, ce e cu vantu' ala afara?
- Ce stiu eu ma? Lasa-ma naibii in pace ca am treaba.
- Auzi fa? Faaaaa, fir-ai a dracu' sa fii cu ma-ta, sa-mi pregatesti sacosa aia de rafie ca ma duc la cersit. Poate imi mai dau aia pe-acolo niste bunatati sa ne rasfatam si noi putin.
- Daca tot pleci, mie sa-mi aduci o inghetata cu vanilie, zise baba.
- Fa, tu crezi ca ma duc la magazin? Ma duc la intins mana fa, nu vezi ca nu avem ce manca? Aaaa, am uitat ca pe tine te-a fatat ma-ta in supermarket, si mancai ce-ti poftea prostia. Hai fa, ureaza-mi succes c-am plecat.
- Lua-te-ar OZN-ul sa te ia, mars!

Se duce Mitica la cersit in fata unui cimitir. Ii da lumea fructe (in special gutui si dude), paine prajita la soare, flori gasite pe morminte, monezi vechi, pungi pline cu oxigen si multe alte bucate alese.
Trece strada apoi un om bine imbracat, cu ochelari de soare, inalt, aratos, cu chilotii trasi peste pantaloni... si lasa o geanta in mijlocul drumului.
Acum Mitica al nostru incepe sa se dea in spectacol :
- Dati-va la o parte ca e o bomba in geanta!!! Haideti fir-ati voi sa fiti de lepre, haideti, la o parte. Sunt expert in bombe d-astea bai. Eu .... eu am dezamorsat multe chestii d-astea, zau daca mint. Eu sunt al mai bun la bombe. Stati o leaca sa studiez problema:
Hmmm, are fire rosi, verzi, albastre... i-auzi ce de fire taica! Are un ceas d-ala chinezesc, niste compot de gutui pe-aici si niste jumari de hamster. Pana aici e bine.
Pai s-o dezamorsam!
Si scoate Mitica toporul din buzunar si incepe a da zeci de topoare in bomba pana crapa asfaltu'.
- Gata taica, o rezolvai si pe-asta. Uffff, ma trecura transpiratiile de la emotii tataie.

Vine apoi televiziunea sa filmeze eroul. Sar toti cu microfoanele in capu' lui sa dea interviuri, ca sa faca rating, deh.
- Olelelele, ce de gagici! Ce faceti bunaciunilor?
- Domnu' Mitica, cum ati reusit sa dezamorsati acea bomba? Practic datorita dvs noi toti suntem in viata, zise o reportera superba, cu buzele duble, probabil injectate cu 3-4 unitati de botox la reduceri.
- Pai vezi ma tataie ce smecher sunt eu? Pai Batman, Pokemon, Fernando de la Caransebes, pai astia sunt niste pitici pe langa mine. Pai voi stiti ca-n razboi eu am doborat armate intregi cu mainile goale??? Ma luptam cu elicopterele, strambam tevile de la tun cu degetele.... iuhuuu, ce vremuri.
Ptiu, ce craci sexy ai fa, sa-mi sara sarmaua sambata seara sub sifonier daca te-oi minti!
Pai daca ma gandesc eu asa mai bine, pai Hercule era o piticanie cracanata pe langa mine. Cand aveam eu 20 de ani, pai se aruncau femeile in spatele trenului ca sa-mi pieptene parul o data.
Imi amintesc un episod din razboi. Noi romanii ne luptam cu chinezii pentru Taiwan, ca eu vroiam sa-mi fac o piscina acolo, si sa dau un party la bazin, cu gagici, orgii, chestii.
Si trageau toti ca chiorii in toate chestiile pe-acolo... Dupa cateva minute, ma supar eu, imi arunc maieul jos, imi scot Uzzi-ul din chiloti si incep sa trag in sticle de cola, pungi de pufuleti cu surprize, cutii de redbull si alte alea. In clipa urmatoare toti chinezoii erau la picioarele mele, incercand sa-mi scoata jegu' de sub unchiile de la picioare.
Hmmm, eram un fel de zeu pe vremuri...

Dupa aceea a fost invitat la diverse emisiuni, pe la Dezertis, VACAnta tare, Abces Direct, etc... a primit cadou chiar si un laptop Asus K50IJ-SX004, pe care-l folosea pentru vizionarea de filme xxx hardcore.

Ce-am scris eu p-aici se numeste "Legenda lu' Mitica cel Fioros" si umbla din gura in gura, din tata in fiu, din soacra in nora, din nevasta in amant, etc. Mie mi-a spus-o bunicu' cu 2 ore inainte s-o mierleasca. Am plans la inmormantare o zi intreaga... nu ca mi-ar fi parut rau ca 70 de kg de carne putrezita urma sa fie hrana pentru viermi, ci pentru ca nu a terminat de spus povestea...

In fine. Dupa moarte, viteazului Mitica i s-a ridicat chiar si o statuie pe camp, pe un teren unde se depozitau excremente de iepuri bolnavi de AH1N1.
Se spune ca, undeva sub statuie, zace un morman de creieri de chinezoi. O fi pe bune?



Hello! Hai sa v-o spun pe aia buna. Eu sunt de fapt Mitica cel Fioros, si inca n-am murit... tacere! Si tocmai am salvat lumea astazi! Deci, datorita bicepsului meu imbibat cu steroizi traiti voi acum.
Recunosc, am cam inflorit povestea, dar ceea ce conteaza la final e ca eu am salvat lumea. Deci sunt un erou!!! Poate maine o sa ma vedeti in bustu' gol prezentand vremea in ziare. Nu se stie niciodata.
Hai bagati multumiri, aplauze, aruncati cu esarfe roz in sus... si pregatiti-va ca diseara dau o petrecere in Taiwan. O sa faceti cunostinta si cu nepotul meu, Freddy Krueger, care tocmai s-a vindecat de acnee.

Articol scris pentru concursul Superblog 2009, organizat de pcnews.

0 comentarii: