Alo lumina nu e lumina

marți, 6 octombrie 2009
De ceva timp, se lasa cu ploaie si vant in fiecare seara...si ipocritii de la LUMINA opresc mereu curentul. De ce? Nu stiu...
Alta chestie e ca, dupa ce se termina toata "furtuna", tot bezna e. Dau drumul la curent abia a doua zi. De ce? Nu stiu...
Da' ce aveti fratilor de opriti curentul la fiecare strop de ploaie? Va e frica ca va bubuie transformatoarele? Pune-ti naibii o bucata de nailon pe ele, si gata.

Cat timp am stat in Bucuresti, n-am vazut fratilor asa ceva.
Daca as avea ocazia sa ma mut din nou in Bucuresti, as face-o fara sa clipesc. M-am saturat de mirosul de balega, de taranii care stau non-stop la barfa, de gaini, porci, de magazinele la care nu gasesti decat zahar, orez si prezervative.
Vreau din nou sa merg prin aglomeratie, sa astept metroul 2 minute, sa ma duc la terasa cu prietenii, sa fa jogging alergat de maidanezi, etc.
Bine ca, mereu ma duc in Bucuresti, ca stau la cca. 15km de capitala. Dar mi-as fi dorit totusi sa stau in oras, nu la tara ca toti taranoii.

S-au cumparat terenuri pe aici, s-au facut cartiere rezidentiale, vile, chestii...dar tot persista in aer mirosul ala de vaca nespalata :D .
Revenind la partea cu curentul, mai bine zis cu lipsa lui...Se face cumva economie la curent si eu nu stiu? Ma gandesc si eu ca prostul ca poate asta e motivul pentru care in fiecare seara cand ploua stau in bezna.
Nici nu mai stiu de cate ori am sunat la astia...si ma duc mereu cu vrajeala: "o sa trimitem pe cineva sa vada...s-a ars transformatorul X...a cazul stalpul pe centrala :D ".
Mi-am zis ca, daca o sa castig la Loto, o sa-mi cumpar o vila in Las Vegas. Si banii care imi raman o sa-i pierd la ruleta ;) . Macar acolo, in cazinouri, o sa fiu inconjurat de fel de fel de lumini si luminite...ca prea am dus lipsa de lumina aici, la tara :) .

Dati si voi un click pe Jocuri barbie ca ma iau si de voi acu'! :)

0 comentarii: