Dan Diaconescu Direct in exclusivitate si-n reluare

sâmbătă, 20 iunie 2009
Acu' cateva seri, facand surfing printre posturile tv, am dat, din greseala recunosc, pe Otv...
Era emisiunea Dan Diaconescu Direct...si ca invitati ii adusese pe Roxy Manelista, si pe un pusti de 15 ani, autointitulat Marian Valorosu' .
Ce sa mai, am murit de ras, credeti-ma. Nici la Vacanta Mare nu am vazut asa ceva...imi vine si acum sa rad...
Si a fost cam asa : Roxy Manelista, celebra cantareata de talie mondiala :))) , cica ar fi primit suma de 2300 euro ca sa-l promoveze pe Marian Valorosu', un pusti cam prostut, dar care avea o voce de aur :))) ...ma abtin cu greu sa nu rad din nou...
Si astfel cei doi "interpreti" au scos un album...pe care l-am lansat in premiera in cadrul emisiunii lu' Diaconescu.
Cand au inceput sa cante astia doi, a inceput portia de ras, partea a doua...fundalul muzical isi vedea de treaba lui, iar Roxy si Marian cantau "pe langa" cum se spune, fara sa tina cont de muzica sau de altceva...deci cantau precum doi afoni, Roxy ragea precum o vacuta nebuna iar Valorosu' canta rapp cica, dar e prea mult spus...cred ca astia sunt singurii care canta prost si cand fac playback :)))
Dupa ce am ras cat pentru un an, a urmat o surpriza : a intrat in direct, telefonic, o "dansatoare din buric" pe care cica domnisoara Roxy ar fi sunat-o intr-o noapte si a injurat-o.
Dupa un schimb de replici dur, dansatoarea isi manifesta dorinta de a veni in emisiune, in carne si oase...iar domnul Diaconescu, neputand sa refuze pe nimeni, a acceptat, la fel si Manelista.
Dupa cateva piese super, interpretate de cele doua talente, isi face aparitia dansatoarea, care probabil fiind dezorientata, isi infige mainile in parul lu' Roxy...si incepe bataia : pumni, picioare, injuraturi...
Deh, Roxana a venit si ea cu rapperul Marian Valorosu' sa-si lanseze noul album si au plecat acasa batuti...ma rog, doar Roxy, pentru ca Valorosu' a scapat neagresat.
Roxy, convinsa de faptul ca "bataia" cu pricina a fost pusa la cale de Diaconescu, a declarat in cadrul emisiunii Lazarus Show, ca-si va contacta turma de avocati, pentru a da in judecata Otv-ul :)))
Am pus aici cateva din melodiile acestui duet de exceptie, ca sa vedeti si voi ce talentati sunt cei doi :)))









0 comentarii: