Carucioare copii de la bekid.ro

sâmbătă, 25 iulie 2015
Dragii mei, am 26 de ani si privesc cu nerabdare spre ziua in care ma voi casatori, zi care sper sa vina cat de curand. Marea majoritate a prietenilor mei sunt deja casatoriti, ba unii au chiar si copii, si de ce sa nu recunosc...ii invidiez intr-o oarecare masura.
Pana la casatorie, am cautat sa-mi fac si eu "temele" in legatura cu tot ceea ce se petrece intr-o familie, cheltuieli, mersul lucrurilor, etc.
Zilele trecute stateam de vorba cu unul din prietenii mei care parea foarte fericit pentru faptul ca sotia sa i-a nascut o frumoasa fetita. Spunea ca nu se descurca foarte bine cu banii, ca momentan va culca fetita in pat iar el va dormi pe jos... insa era absolut necesara achizitionarea unui carut, care-n zilele noastre poate costa o caruta de bani. Eu personal am vazut unele costand cat un autoturism second hand!
Si mi-a povestit el toata patania lui in legatura cu, cumpararea unui carucior, despre faptul ca initial s-a speriat foarte tare de pretul unui asemenea obiect si ca-n final s-a rezolvat totul cu o cautare pe Google, unde a dat peste magazinul Bekid.ro, de unde a procurat un carucior la un pret de sub 200 lei.
Fara sa ma gandesc prea mult, l-am intrebat daca carutul este second hand si mare mi-a fost mirarea cand mi-a spus ca e nou.
In imaginea de mai jos puteti vedea articolul despre care-am vorbit si care costa doar 185 lei.


Am aruncat si eu o privire pe site-ul cu pricina si observ ca au de toate: carucioare, patuturi, lenjerii, saltele, imbracaminte, sanii, biciclete si multe altele. Totul pentru cei mici! Unele articole beneficiaza chiar si de transport gratuit prin curier rapid, ceea ce mi se pare super!

Navigand pe site, mi-a atras atentia in mod deosebit caruciorul MyKids Carello Royal M8, care arata pur si simplu superb si dispune de foarte multe dotari, ca de exemplu: roti duble cu frane, centuri de siguranta, husa pentru picioruse, copertina reglabila si detasabila, si multe altele. Costa 1220 lei, nu foarte mult dupa parerea mea, tinand cont de calitatea si comfortul oferit de acesta. Iar transportul observ ca este gratuit.




Wow! Pe site sunt oferite spre vanzare si carucioare la pretul de 155 lei!!! Este vorba de carucioarele sport DHS, care-s foarte practice, usoare si solide si care se potrivesc de minune unor familii cu bugete mai reduse. Dupa parerea mea sunt foarte ok, nu arata nicidecum ca niste produse de cost redus.


Sper ca v-a fost de un real folos acest articol, mai ales voua, celor care asteptati venirea unui ingeras pe lume cat de curand dar si celor care planuiti sa faceti acest pas in viitorul apropiat. 
Si sper sa ma ajutati si pe mine cu un sfat atunci cand voi avea nevoie:)
Multa bafta!

1 comentarii:

Patuturi copii spunea...

Multumesc pentru informatii,foarte bun articolul.
Dar, si patutul pentru copii este foarte important