Am cumparat de pe Canar.ro !

luni, 9 februarie 2015
Acest articol vine in sprijinul acelora care, poate sunt atrasi de preturile si produsele de pe site-ul din titlu, insa sunt sceptici in legatura cu seriozitatea magazinului online.
Experienta mea cu acest site a inceput asa : eram in pana de idei referitor la ce cadou ar trebui sa-i iau iubitei mele pentru aniversarea de 1 an. Trebuia sa fie ceva special, ceva deosebit, ceva care sa fie greu de uitat pentru ea... ceva care sa-i arate cat de mult o iubesc, cat de mult inseamna ea pentru mine. Si-n acelasi timp, ceva care sa nu coste totusi chiria pe un an.

Dupa ce am cerut parerea unor prietene apropiate, am ajuns la concluzia ca fetele, in general, adora parfumurile, cosmeticele etc. Am intrat pe internet, am navigat pe mai multe magazine virtuale si dupa mai multe ore de analiza, comparatie si asa mai departe, am ramas pe canar.ro , de unde am cumparat mai multe produse.

In primul rand, am vrut sa-i cumpar un parfum. Am dorit ceva cu un design deosebit dar si de firma, care sa-i ia ochii, s-o lase masca. Am ales, dupa framantari indelungate, parfumul Bvlgari Omnia Amethyste, pentru ca mi s-a parut ca arata fenomenal sticluta aceea! In plus, cu Bvlgari stiam ca nu voi da gres, imposibil!


Mi-am cumparat si eu un parfum iar de data asta am ales Lacoste Pour Homme. De fapt, de-a lungul timpului am incercat multe parfumuri, insa niciodata un Lacoste, si-am zis sa fac o incercare si cu acesta. Pretul era destul de ok, doar 139 lei. Si nu regret c-am facut aceasta alegere, mereu il folosesc, imi place mult, are un miros super, recomand barbatilor acest produs!


Si pentru ca, totusi era vorba de aniversarea de 1 an, trebuia sa iau si o sampanie, nu? De data asta m-am zgarcit putin la bani si am ales un vin pana la urma, care costa pe sfertul unei sampanii.. Insa a meritat, iubitei mele i-a placut foarte mult. Am ales un Chardonnay, unul din vinurile mele preferate, insa unul deosebit cu arome de fructe exotice, foarte foarte bun pot spune, la un pret foarte ok. Il recomand cu toata placerea pentru ocazii speciale!


Produsele le-am comandat cu 6 zile inainte, pentru ca vroiam sa iasa totul perfect, sa nu actionez pe ultima suta de metri si sa iasa ceva prost. Am plasat comanda dimineata si am fost placut surprins sa primesc coletul a doua zi, chiar nu ma asteptam. 
Totul a fost ambalat frumos, cu grija, nimic spart sau zgariat, am primit factura, nu au existat costuri ascunse, am fost foarte multumit. Cand a vazut iubita mea parfumul a zis "wow", mi-a spus ca probabil m-a costat foarte mult si a fost extrem de fericita. Ador s-o vad zambind, s-o vad multumita, iar pentru asta tin sa multumesc stafului magazinului Canar, care ofera pe site-ul lor niste produse cu totul si cu totul deosebite si care au dat dovada de profesionalism in procesarea si livrarea comenzii.
Voi mai comanda de la ei, cu siguranta! 


1 comentarii:

Catalinutsa spunea...

Eu sa fiu sincera imi comand parfumurile de pe Brasty.ro si sunt extraordinar de multumita. Toate parfumurile sunt originale au o concetratie potrivita si in plus poti returna produsele in timp de 14 zile. REcomand cu caldura!. PUPICI :X