Fii la moda cu Cassidy.ro !

joi, 29 ianuarie 2015
Si iata-ma, din nou, in cautare de nou, in cautare de haine deosebite, speciale, unice! Atat mie cat si iubitei mele, ne place sa fim in pas cu moda, dar mai ales, ne place sa purtam articole vestimentare care sa ne faca observati oriunde mergem. Mie personal nu mi-a placut niciodata sa port ce poarta si prietenii mei, parintii, verii etc. Am vrut intotdeauna sa am ce n-au altii, mi-au placut lucrurile deosebite si nu cele comune.
Haina face pe om! Si ma simt extrem de bine cand imbrac ceva de calitate, ceva cu un design care atrage priviri. In privinta asta cel putin, ma inteleg de minune cu iubita mea.

In cautarile mele pe internet, am dat peste acest magazin lansat de curand, si anume cassidy.ro , si mi-a placut atat de mult ce-am vazut acolo incat am decis sa dau sfoara in tara!
Special pentru fetele noastre, Cassidy a facut o selectie de obiecte vestimentare sexy! Foarte sexy!
De la lenjerii tanga, body-uri, portjartiere, pana la fuste mini, costume de baie, rochii mulate, pantaloni, topuri....tot ce doriti!
Si credeti-ma ca, ce vedeti pe site-ul cu pricina, ati vazut doar in filme! Numai produse deosebite, cu un design extrem de modern, brand-uri mari si preturi mici!

Haideti sa va prezint totusi cateva din produsele disponibile pe magazinul online cassidy.ro !

In primul rand, pot spune ca mi-a atras atentia rochia Chilirose Alexia Beige, o rochie fascinanta ce scoate in evidenta foarte bine formele unei femei. Ma gandesc ca se preteaza excelent intr-o locatie deosebita, in cadrul unui eveniment cu totul si cu totul special. Cu siguranta vei atrage foarte multe priviri daca vei purta aceasta rochie, draga cititoare.


https://www.cassidy.ro/rochie-chilirose-alexia-beige/

Am avut placerea sa constat ca pe site sunt disponibile si articole vestimentare dedicate baietilor  (incaltaminte, pantaloni, pulovere, pantofi sport etc), iar preturile sunt foarte competitive.
Imi plac extrem de mult pantofii sport Igor, sunt in ton cu noile tendinte si au un pret de numai 38 lei. Nu mi-a venit sa cred, insa da, asta e pretul real. Cred c-o sa-mi fac cadou o pereche!

https://www.cassidy.ro/pantofi-sport-negri-pentru-barbati-igor/




In final , va prezint cadoul de Valentine's day pentru iubita mea. Costumul Obsessive Juicy Schoolgirl!
Chiar nu stiam ce sa-i cumpar, ceva care s-o impresioneze si care sa-i aduca zambetul pe buze. In momentul in care va purta acest costum si se va privi in oglinda, cu siguranta se va simti foarte frumoasa!
Iar de acest cadou ne vom bucura amandoi, deci e o situatie in care au de castigat ambele parti.
Produsul beneficiaza de o reducere substantiala de 30%, asa ca va recomand sa va grabiti pentru a beneficia de aceasta promotie generoasa! Eu unul asa voi face!

https://www.cassidy.ro/costum-obsessive-juicy-schoolgirl/

Pe site mai sunt disponibile spre vanzare si produse naturiste de toate felurile : alimente naturale, produse destinate ingrijirii personale, ceaiuri, detoxifiante, si...atentie baieti....produse pentru performante sexuale deosebite, 100% naturale!
Si asta nu e tot! In curand, pe site vor fi disponibile si parfumuri, cosmetice, articole pentru casa, decoratiuni, cadouri si multe altele!
Livrarea se face prin curier rapid iar pentru plata exista 3 optiuni : ramburs (plata la livrare), ordin de plata sau paypal (online).
Spor la cumparaturi!


2 comentarii:

aniela spunea...

Si eu am cumparat de la Cassidy, au lucruri frumoase

Unknown spunea...

Eu am cumparat un set de Lenjerie Intima