De unde sa cumperi masinute copii de Black Friday?

marți, 11 noiembrie 2014
Dragii mei, vin sarbatorile de iarna si incet-incet trebuie sa ne facem stocul de cadouri pentru cei pe care-i iubim. Falnicul brad, instalatiile de lumini si decoratiunile sunt doar o mica partea din vraja anotimpului rece atat de asteptat de catre toti membrii familiei.
Bineinteles ca prioritatea noastra trebuie sa fie cei mici, ei merita toata atentia si dragostea noastra. Nu-i asa?
Intotdeauna cand cumparam cadouri pentru cei micuti, in general tindem spre produse de calitate dar care sa se incadreze in bugetele noastre, uneori reduse.

Nivelul de trai din Romania din pacate este destul de scazut, asadar de multe ori suntem fortati sa facem tot felul de compromisuri ca sa multumim pe toata lumea, insa acum nu mai este cazul pentru ca avem Black Friday sau Vinerea Neagra, celebrul val de reduceri substantiale provenit de la americani si adoptat si de catre magazinele din Romania. In aceasta perioada putem beneficia de reduceri uriase, de pana la 70-80%!!!
Suna incredibil nu? Insa este cat se poate de adevarat.

Cum procedam? Pentru ca nu avem timp de pierdut ca sa colindam prin fel de fel de magazine din oras, ne asezam comozi in fata calculatorului si ne punem pe treaba. Ofertele de Black Friday sunt numai la un click distanta de noi!
Cele mai bune oferte pentru cei mici le gasim la magazinul Bekid, unde aveti posibilitatea de-a alege dintr-o multitudine de produse de inalta calitate, insotite de reduceri extrem de atragatoare!

Pentru ca am si eu un nepotel, am aruncat o privire pe site-ul amintit mai sus si am pus ochii pe cateva masinute foarte frumoase si accesibile.
La prima vedere m-a surprins intr-un mod foarte placut masinuta Chipolino Adi red, deoarece are un design care aminteste de celebrul Audi TT, este rosie asa cum ar trebui sa fie o masina sport (parerea mea) ,este mare, solida, contine multe melodii amuzante si are un pret de numai 149 lei! Asta da oferta !

http://www.bekid.ro/black-friday/masinuta-chipolino-adi-red.html



Dupa ce-am mai rasfoit putin site-ul, am dat peste fratele mai sofisticat al bolidului prezentat mai sus si anume "masinuta electrica Choppolino A red", un mini vehicul superb destinat copiilor, ce incorporeaza un motor electric alimentat de o baterie reincarcabila, care vor duce experienta de condus a celor mici pe cele mai inalte culmi ale satisfactiei.
Masinuta este echipata cu de toate : centura de siguranta, claxon, lumini, telecomanda, mufa conectare mp3 player, etc.
Iar surpriza vine acum! Pretul initial, foarte accesibil de altfel, a mai suferit o scadere de 15%, astfel ca minunatia aceasta poate fi achizitionata acum la numai 696 lei!

http://www.bekid.ro/black-friday/masinuta-electrica-chipolino-a-red.html

Banii oricum se cheltuie pana la urma, pe diverse chestii, asa ca cred ca-i voi cumpara nepotului meu aceasta masinuta electrica. Livrarea se face in numai 24 de ore iar costul livrarii va fi zero, daca voi achizitiona produse de minimum 1000lei. Super, zic eu.
Si cu ocazia reducerilor de Black Friday oferite de Bekid.ro, imi mai raman si bani sa-i cumpar si iubitei mele un cadou dragut!

0 comentarii: