Jocuri gratis pentru copii

vineri, 25 iulie 2014
Cea mai frumoasa perioada a vietii fiecaruia dintre noi este, cu certitudine, copilaria. Cand suntem copii nu avem nici un fel de griji, nu ne batem capul cu probleme financiare, nu trebuie sa muncim, sa fim responsabili. Trebuie doar.........sa ne jucam:)
Jucariile nu mai sunt de multa vreme la moda, parintii cumpara copiilor tot felul de jucarii de care se plictisesc intr-un timp cat se poate de scurt si pe care apoi le abandoneaza in coltul camerei.
Asa ca, daca aveti copii, va sugerez sa le prezentati niste jocuri online distractive, care sa-i binedispuna si sa-i tina ocupati pentru o perioada de timp. In felul acesta veti economisi si banii pe care altfel i-ati fi cheltuit pe jucarii si veti scapa de dezordinea provocata de toate masinutele si roboteii aceia de plastic imprastiati prin toata casa.
Eu unul va recomand site-ul jocuri.biz unde copiii vostri pot gasi o multime de jocuri foarte frumoase si interesante.
Site-ul de fata imi este destul de familiar deoarece i l-am recomandat si nepotului meu acum cativa ani si a tinut sa-mi transmita ca i-au placut foarte mult jocurile de acolo, in special jocul cu Johnny Bravo, baiatul acela musculos caruia ii fug toata ziua ochii dupa fete frumoase, si pe care, cu siguranta, l-ati urmarit la tv pe canalele de desene animate.
Veti gasi jocuri de toate genurile pe acea pagina, jocuri de actiune, aventura, cu masini, cu sporturi, jocuri pentru fete care te invata secretele machiajului, arta gatitului, s.a.m.d. Iar partea cea mai buna este ca toate pot fi jucate gratis!
Preferatul meu este, fara indoiala, Nitro Trabi, un joc cu masini excelent, in care vei putea conduce celebrul Trabant pe strazile din jurul Casei Poporului, in cautarea celui mai bun record de tur posibil.


Pe vremea cand eram eu copil, nu prea existau calculatoare pe piata, asa ca ma jucam cu tot felul de jucarii, insa acum, privind in urma, pot spune ca ma plictiseau teribil.
Mai tarziu, pe la vreo 10 ani am primit cadou o consola video si mi se pusese pata pe un joc cu masini pe care-l jucam non-stop, zi si noapte si care mi se parea uimitor la acea vreme.
Acum deja toata lumea detine cate un calculator si aveti la dispozitie si acest site cu jocuri pentru copii 100% gratuite, astfel ca puteti oferi copiiilor vostri o copilarie foarte fericita fara cheltuieli inutile pe tot felul de jucarii care apoi ajung la reciclare.
Acestea fiind spune, acum haideti sa ne jucam!

0 comentarii: