A aparut Firefox 4

vineri, 8 aprilie 2011
Cu putin timp in urma s-a lansat o versiune nou-nouta a binecunoscutului browser! Pe langa imbunatatirile aduse din punct de vedere functional, remarcam si un "facelift" pe partea de aspect.
Testandu-l, n-am observat performante mai bune, comparativ cu versiunea precedenta, dar, orice update este binevenit nu?
Ehh, sunt convins ca stiu ei ce fac, ca doar sunt profesionisti... si probabil c-au corectat si unele bug-uri anterior prezente.
Pana la ora actuala, am testat Internet Explorer (toate versiunile), Opera 9, Netscape 9, Chrome 10 , Flock 1.2, Firefox (toate versiunile) si am ajuns la urmatoarea concluzie :
Internet Explorer este deosebit de lent si intesat de bug-uri si erori de toate felurile, deci, cu alte cuvinte, e foarte slab!
Celelalte au performante comparabile, dar... am de gand sa ofer un plus Firefox-ului, desi probabil am sa par subiectiv, dar... trebuie sa recunoastem ca este un browser extraordinar.
Deci... recomand cu toata caldura Firefox!

Descarca acum Firefox 4!

0 comentarii: