Orange Malibu review

joi, 31 martie 2011


Orange Malibu aka Huawei U3100 este un telefon mobil produs de compania Huawei Technologies si comercializat exclusiv de operatorul de telefonie mobila Orange.

In urma cu ceva timp, am avut ocazia sa testez acest telefon la un Orange shop, si pot sa spun ca mi-a placut foarte mult telefonul.
In primul si-n primul rand, vreau sa spun ca materialele folosite mai calitative decat ale unor producatori de vaza (nu dau nume). Plasticul folosit este foarte fin si placut la atingere, ferm si perfect finisat, iar unele parti (capacul din spate spre exemplu) sunt chiar acoperite c-o pelicula
de lac, lucru ce contribuie la aspectul calitativ al aparatului.

Ca si look, arata foarte ok. Designul este slim, modern, iar ecranul de 2" si 262k culori este perfect pentru browsing-ul pe internet si nu numai. Tastatura este incredibil de rapida si silentioasa, spre deosebire de G502 spre exemplu, care are o tastatura foarte ferma dotata cu butoane de tip "hard to press".
Camera de 2mp m-a surprins intr-un mod foarte placut, fiind capabila sa surprinda imagini clare si foarte calitative in conditii de iluminare redusa.

Un future extraordinar tinand cont de pretul de achizitie foarte mic, este viteza 3G si faptul ca suporta apelare video! Memoria integrata a telefonului este de cca. 10mb, putand fi extinsa prin adaugarea unui flash card de tip microSD.
Sunetul este de asemenea de buna calitate, putand fi reglat dupa voie cu ajutorul egalizatorului inclus.
Trebuie amintit si faptul ca telefonul vine la pachet cu-n cablu USB ce poate fi folosit in conexiunea Tel - PC (transfer de fisiere, muzica, etc).

Eleganta, stil, calitate, dotari, sunt numai cateva din cuvintele care caracterizeaza acest telefon absolut extraordinar. Si ca sa va conving de spusele mele, doresc sa va aduc la cunostinta faptul ca, dupa test, am achizitionat acest telefon, il folosesc de aprox. 3 luni, si functioneaza ireprosabil!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Mai sunteti posesorul huawei-ului??? Tot aud pareri nashpa despre el( chiar de la un angajat orange), insa mie imi place cum arata ca telefon si as dori sa-mi iau un Orange Malibu dar datorita carcotasilor imi cam vine sa renunt......astept raspunsul...ms frumos