Nintendo Wii e super tare

sâmbătă, 14 noiembrie 2009
Lipesti reviste pe pereti, te arunci cu parasuta de pe balcon sau mazgalesti tavanul cu cariocile.
Faci orice sa scapi de dependenta. Ceea ce nu stii e ca Nintendo Wii creaza o dependenta incurabila.
Nu poti sa scapi de nici un fel! Dar iti place! Adori pachetele Wii Sports Resorts si Wii Fit Plus, care fac din tine un as la orice sport, si te mentin in forma, fara sa fie nevoie sa iesi din camera ta!
Si in situatia ta sunt alte cateva zeci de milioane de detinatori ai consolei.



<<Parodii>>

1. Teleshopping (zilnic dupa orele 3)

Suntem Sandra Erica si Peter Biceps si astazi va prezentam o noua inovatie tehnologica. Pregatiti-va sa spuneti ADIO sedintelor epuizante de la sala, aparatelor de masaj si altor solutii care nu dau nici nu fel de rezultate. Cu Nintendo Wii Fit Plus spuneti ADIO celulitei pentru totdeauna. Sunati acum la numarul de pe ecran pentru a beneficia de promotia noastra.
Cei care suna in primele 24 de ore primesc doua console Nintendo Wii (Wii Fit Plus) la numai X ron.
Puneti mana pe telefon si sunati acum! In plus primiti cadou si pachetul Wii Sports Resorts. Asa ca, nu mai asteptati, sunati chiar acum!

2. OTV (acelasi DDD)

Iata-ne din nou la cel mai tare show din Romania, Dan Diaconescu Direct in exclusivitate, reluare, redifuzare...
Il avem invitat la noi in platou pe directorul brandului Nintendo, care a avut placerea sa fie alaturi de noi in aceasta seara.
Deci, domnule director Parker, acum puteti sa spuneti telespectatorilor despre ce e vorba.
- Buna seara. Pai sa trec direct la subiect. Cred c-ati auzit cu totii de celebrele console Nintendo. Eh bine, compania a dezvoltat noi tehnologii care se regasesc in pachetele Wii Sports Resorts si Wii Fit Plus, si care transforma experienta video game in ceva de neuitat.
- Domnule Ogica, dumneata nu ai nimic de zis? zise Diaconescu.
- Pai ce sa zic? Aaa, are si fiica-mea o consola d-asta, si o vad toata ziua topaind si invartindu-se prin sufragerie. Si am vazut ca-i prieste, drept dovada a renuntat la sedintele de fitness in favoarea consolei.
- Eh, vedeti domnule Ogica, uitati ce supla se mentine fata dumneavoastra datorita consolei Nintendo, zice Diaconescu, razand pe sub mustati.
Domnilor trebuie sa va intrerup putin. Tocmai au sosit tabelele de rating. Nu e nici un fel de surpriza nici pe aici. Din nou, OTV-ul, cea mai tare televiziune din Romania, a inregistrat cel mai mare rating posibil.

3. Mondenii (Banel si Becali)

- Bai Banele, de ce n-ai mai venit la antrenamente ma hahalera ce esti?!
- Pai sefu', pai sa vedeti ca...
- Ba necioplitule, ma iei cu d-astea tu??? Hai nah, baga, zi, spune!
- Pai sa vedeti ca... mi-am luat o consola Nintendo Wii Sports Resorts si ma antrenez pe ea. Asa ca am zis eu in mintea mea negricioasa si bronzata ca nu mai are rost sa vin si la antrenamente.
- Ba, pai eu te platesc sa te joci? Nu ti-ar fi ma rusine!
- Ce-ai bre', ca oricum fug mereu cate 200km pe meci. Ce ai cu mine, ma vezi asa mai batut de soare si te iei de mine?!
- Fugi ca nebunu' circaru' dracu'! Ba, eu nu vreau circari si maratonisti la Steaua. Vreau jucatori de valoare. Uite aici achizitie de viitor: Surdu! Mutu era la Fiorentina, asa ca l-am luat pe Surdu! Pai tu-ti dai seama ce jucator o sa fie asta peste 130 de ani???
- Las' bre ca eu sunt mai bun sa mor io! Am dat aseara pe Wii 25 de goluri zau!
- Bine ma zdreanto care esti zdreanta, daca nu dai joi cand jucam cu cainii lu' Borcea 2 goluri, te dau la Steaua 2!
- Bine sefu', am plecat la antrenament pe Wii ca mi-am luat televizor nou!

4. Terminator 2 (scena 342)

- Sunt un Terminator, am venit din viitorul trecutului prezent ca sa te salvez John, pentru ca de acum in 150 de ani o sa fii cel mai smecher savant. O sa inventezi consola Nintendo Wii, care va fi un best seller!
- Ce dracu' ai ma? Crezi ca daca ai tabla pe sub piele ma impresionezi?
- Taci fraiere... pardon John. Trebuie s-o gasit pe ma-ta Sarah Connor si s-o protejam ca sa te cloceasca in viitor.
- Pai hai ma mai repede, Terminatoru' lu' peste!
- Deci, ce ziceam... ahh da. O sa inventezi peste 165 de ani consola Nintendo Wii si pachetele Wii Sports Resorts si Wii Fit Plus. Oamenii din viitor vor aprecia foarte mult inventia ta, iar Wii va deveni cea mai vanduta consola din lume!
- I-auzi frate ce belea o sa fiu!

5. Vanghelie (interviu)

Daca ma alegeti primar, o sa fac de toate fratii mei. Alegeti-ma neaparat ca asa nu se mai poate.
Copiii nostri ies afara in frig sa joace fotbal, tenis, handbal, se chinuiesc sa se duca la sala sa faca muschi si alte alea. Da-o dracu' de treaba!
Daca ma alegeti primar, dau cadou la toata lumea cate o consola Nintendo Wii cu pachetele Wii Sports Resorts si Wii Fit Plus, ca sa puteti juca din fata tv-ului fotbal, tenis si ce mai vreti voi, si sa va faceti musculosi fara sa va mai duceti la sala.
- Domnule Vanghelie, zise reportera care-i lua interviu, eu sunt mai proasta asa, am intrat pe pile la tv, conjugati si dvs verbul "a juca" pentru toti gamerii din Romania!
- Da don'soara. Fiti antena :
Eu jucaseram
Tu jucausesi
El jucacarase
Noi jucaseraram
Voi jucaseseraram
Ei si cu ele jucacaresera.
- Bravo domnule, va felicit.
- Alegeti Vanghelie! Alegeti primarul cel mai ciumeg!

Hai sa zica si Johnny (adica eu) ceva:

Sunt varza la orice sport. Cand eram mic jucam ping-pong in casa, si spargeam toate vazele, becurile, paharele, etc. Acu' ca m-am facut si eu mai mare, ma duc pe drum cu baietii sa joc fotbal, si numai prostii fac : sparg geamurile vecinilor, trag volee in parbrize la masini, si altele.
Imi place si fitness-ul, dar la sala nu ma duc, pentru ca-s numai piele si os, si ma tem c-o sa rada (cu lacrimi) toti de mine p-acolo.
Asa ca, o sa-mi cumpar o consola Nintendo Wii, cu pachetele Wii Sports Resorts si Wii Fit Plus, ca sa pot practica orice sport vreau fara sa fac pagube materiale si ravagii, si sa ma mentin fresh si in forma fara sa mai dau cu ochii de pieptosii de la sala de forta. Adios amigos!

Articol (de 1000 de puncte) scris pentru concursul SuperBlog 2009 organizat de pcnews.

8 comentarii:

florytutu spunea...

Poate ca esti tu "varza la sport" asa cum spui, insa acest articol e foarte bine "legat"!
Spor in continuare la antrenamente...cu consola Nintendo Wii.
Bafta!

Teodora Andreea spunea...

Foarte inspirat si bine scris... Cu o asemenea consola Nintendo se pare ca imaginatia ta incepe sa zbarnaie... Bafta!

zazulina spunea...

Un articol hazliu, bine conturat si foarte fain. Felicitari

Anonim spunea...

Bravo. Articol foarte bun si foarte hazliu. Ai reusit sa introduci Terminator langa DDD si Mondenii.
Felicitari!

FELICIA spunea...

Mai multe pareri, acelasi punct de vedere...macar unul din cei intervievati trebuie sa ne convinga.

e-Lari spunea...

PCNews:

"A venit momentul sa anuntam blogarul zilei X.
Pentru rapiditatea, dar mai ales pentru imaginatia si priceperea de care a dat dovada in cadrul probei cu numar 24, raspunzand la intrebarea "Cum ar fi sa joci tenis... sau bowling... sau sa tragi cu arcul... sau sa faci yoga în sufragerie?" cu atata originalitate, castigatorul este... este... (tobele bat): Joooohnny!
Felicitari Johnny. Esti norcosul castigator a 200 de dolari! Da, ai auzit bine! Datorita celor mentioante mai sus, sponsorul acestei probe a decis sa-ti dubleze premiul!

Premiul, care va fi dublat si pentru comentariul castigator. Deci, cei 100 de dolari au fost castigati de... de... (tobele bat...putin mai incet): e-Lari!
Un comentariu cu adevarat inteligent! Fata asta stie ce spune dom`le!

Felicitari celor 2 castigatori!

Nota: Acestia mai au in cont, fiecare, cate 200 de dolari!"

Bun asa... Nu? :))

VRD spunea...

Moaaamaaa ce vise frumoase ai mai e-Lari mai...

Jocuri Consola spunea...

Wii fit e cel mai tare!! Sa-l incerci!