PC-ul anului 2010

duminică, 25 octombrie 2009

In ziua de azi, nu prea mai folosim aparatul de radio, televizorul, casetofonul, etc. In schimb exploatam PC-ul la maxim cu tot felul de aplicatii!
Eu de exemplu imi petrec 6-7 ore pe zi in fata monitorului : vizitez diverse site-uri, mai ales din domeniul auto, forumuri, ascult muzica, si nu in ultimul rand, incerc noutatile in materie de jocuri.
De fapt, pot sa spun ca jocurile sunt principala mea atractie in ceea ce priveste PC-ul. Si sunt convins ca multi din voi gandesc ca mine.
PC-ul meu are deja vreo 5 ani de uzura extrema, asa ca ma gandesc sa-l inlocuiesc cu unul specific anilor 2010.
Am vizitat un magazin de specialitate, si mi s-a recomandat un sistem IT MYRIA X GAME V4, ca fiind produsul cu cel mai bun raport pret-calitate la ora actuala.
Procesorul Athlon 2 X2 de 2.8Ghz de ultima generatie e capabil sa faca fata cu brio oricarui fel de aplicatie, memoria Ram de 4gb e mai mult decat suficienta, frecventa de 800Mhz facand-o ultra rapida!
Hdd-ul de tip SATA de 500Gb poate stoca o gama larga de jocuri, filme, muzica, clipuri video si tot ce vrei, avand viteze incredibile de citire/scriere!
Iar acum urmeaza deliciul fiecarui gamer : sistemul beneficiaza de o placa video Ati HD3450 cu 1Gb memorie, care este super calificata in ceea ce priveste rularea celor mai noi si mai tari jocuri!
Nu lipseste nici codecul audio Realtek de ultima generatie cu 6 canale ce poate reda melodiile preferate cu o calitate ireprosabila, mai ales ca incorporeaza sistemul de redare de inalta definitie (HD).
De asemenea PC-ul vine si cu o placa de retea Realtek cu referinte foarte bune, capabila de viteze extreme de download, componenta ce va transforma experienta online intr-o adevarata placere!
Unitatea optica Dvd-rom se regaseste si ea in lista de specificatii, iar kitul tastatura + mouse prezent in oferta nu poate decat sa ne bucure, scutindu-ne de alte cheltuieli.

Cand am auzit pretul, am ramas masca de-a dreptul! Numai 1400 ron!
Asadar, cu doar 1400ron poti avea un PC high end de ultima generatie, pe care poti conta oricand si pentru orice!

Acest post este scris pentru concursul SuperBlog 2009 organizat de pcnews.




1 comentarii:

Tony spunea...

Recunosc ca si pe mine m-a uimit pretul...felicitari si spor in continuare!