Bani pe post acum si-n Romania!

vineri, 2 octombrie 2009
Rasfoind milioanele de site-uri de pe internet, am dat de un site care pot sa spun ca mi-a captat atentia pe deplin. Este vorba de www.banipepost.com .
Despre ce e vorba? Pai treaba e in felul urmator :
Site-ul te plateste sa scrii despre anumite subiecte propuse de ei.
Sunt cateva conditii insa carora trebuie sa le dai atentie :
- in primul rand trebuie sa aveti un blog mai vechi de 30 de zile, care sa contina minim 10 articole.
- trebuie sa scrieti un articol pozitiv despre site.
Mai sunt si alte conditii pe care le gasiti pe site-ul lor.
Initiativa este demna de tot respectul. Se pare ca a sosit vremea sa mancam si noi bloggeri o paine din munca noastra.
Unii spun: "adica trebuie sa scriu la comanda? Sunt jucaria lor? " si tin sa-i contrazic.
In primul rand nu va obliga absolut nimeni sa va inscrieti in cadrul acestui serviciu. Decizia va apartine in totalitate.
Luati-o ca pe un job, unde aveti anumite sarcini pe care trebuie sa le faceti cat mai bine posibil. Si munca voastra va fi rasplatita!
In plus veti avea timp destul sa tociti tastele scriind despre ce va arde voua.
Eu unul am decis sa nu dau cu piciorul unei asemenea oportunitati, si m-am inscris.
Va recomand sa faceti la fel.
Succes!

0 comentarii: