5 lucruri de care blogul meu are nevoie

miercuri, 21 octombrie 2009
Consider ca nu exista blog perfect.
Fiecare dintre ele au lipsurile lor, oricat de nesemnificative ar fi ele.
Referitor la acest subiect, am facut o mica lista care cuprinde cele mai importante 5 lucruri de care blogul meu are nevoie :

1. In primul rand blogul meu ar avea mare nevoie de un domeniu .ro, pentru ca m-am saturat de subdomenii, si url-uri interminabile, precum si de un host de incredere (ma gandeam la hostway, mai ales ca au niste oferte extrem de atractive).
2. Un laptop mi-ar fi de mare ajutor, ca sa continui sa scriu si cand uit sa mai dau p-acasa.
3. Cred ca nu mi-ar strica nici putina reclama pe alte bloguri/site-uri, mai ales ca nu stau prea bine in ceea ce priveste numarul de vizitatori.
4. Un PR mai mare ar fi, deasemenea, un lucru excelent.
5. Iar un sponsor, dispus sa ma sprijine in organizarea unor concursuri, ar pune capat listei mele.

Acest articol este scris pentru concursul organizat de pcnews.

0 comentarii: