Tot la bogati trag banii

duminică, 26 iulie 2009
Ma uitam zilele trecute la emisiunea aceea de pe OTV, 100% Adevarat. Am si trimis vreo 5 sms-uri sa ma inscriu la concurs, in speranta ca poate voi pune mana pe unul din C-Class-urile alea :)) .Dar nimic...ca de obicei.
Pe parcursul emisiunii s-au dat 5 Mercedes-uri si nu stiu cate apartamente. Ii sunau pe nococosi, si abia raspundeau. Pepe ii lua tare: "Alo, ati castigat un Mercedes!!!"...si o spunea atat de entuziasmat, de ziceai ca el a castigat masina aia. Din celalalt capat al firului raspundea: "Vai, nu ma asteptam...". Pai asta e reactie de om care a castigat o masina de cateva zeci de mii de euro?!. Pfff... Eu personal cred ca daca primeam un telefon cum c-as fi castigat o asa masina, cred ca imi pica receptorul din mana...tipam pana le stricam difuzoarele la aia... D-aia am pus titlul acesta, pentru ca, dupa reactiile castigatorilor, am tras concluzia ca nu sunt asa "modesti".
Deci, pana la urma tot la bogati trag banii. Daca vedeam unul bucurandu-se asa cum ar trebui sa se bucure un om care a castigat un premiu egal cu o valiza plina cu bani, as fi zis: "saracu'...ma bucur ca a castigat". Dar cand vad reactiile astea false, nu mai am nimic de comentat.

0 comentarii: