Caldura mare

luni, 27 iulie 2009
Iarna nu e bine ca dardai de frig, iar vara nu e bine ca mori de cald.
Am fost astazi cu masina la un drum mai lung, si am constatat ca acul de la temeratura motorului urca fara jena, iar de coborat nu prea vroia.
Am desfacut capota sa ma uit daca mai are apa, si eventual sa mai completez...si pot sa spun ca aproape m-am ars de capota care ziceai ca e o plita d-aia sub care arde focul.
A luat-o lumea razna, deja e caldura prea mare...ma uit la stiri si vad tot felul de paduri din diferite colturi ale lumii "incendiate" de soare. Eu personal ca sa rezist pe caldura asta, beau o gramada de sticle de suc, apa minerala...si daca sunt acasa, neaparat dau drumul la aparatul de aer conditionat, ca altfel nu rezist.
Bine ca si caldura asta are partile ei bune. De exemplu azi in Bucuresti am vazut multe fete superbe imbracate destul de sumar...si pot spune ca pentru cateva secunde am uitat de caldura. Insa cred ca e nevoie de ceva mai mult pentru a depasi canicula asta.

0 comentarii: