Fifa online - lectia de fotbal ep.1

joi, 4 iunie 2009


O parte din timpul liber il petrec facand chat cu userii de pe DC...si descarcand muzica noua, filme, etc. De cele mai multe ori chat-ul este "poluat" de asa zisii experti la FIFA ( un joc de fotbal)...si am zis sa vad ce-i poate pielea unui asemenea geniul al acestui joc. Asa ca accept provocarea.
Si asa incepe distractia : el isi alege echipa Dinamo si eu bineinteles Steaua. Dupa ce fac misto la propriu de el, si il ingrop in goluri...se termina si meciul cu rezultatul de 14-2 pentru Steaua, adica pentru mine...
Ceea ce m-a ambitionat sa reusesc o asemenea victorie, a fost faptul ca am boala pe "caini" :))) .
In fine...ceea ce m-a amuzat cel mai mult a fost atitudinea lui de om sigur pe el, si mai ales nick-ul lui de pe hub, si anume King_of_Fifa07 (nick-ul meu fiind Johnny) .
Acum, probabil o sa ziceti ca am inventat toata povestea asta... si tocmai d-aia am facut si niste print screen-uri...

P.S. Daca crezi ca ma poti bate la Fifa 07, scrie-mi aici, la comentarii, id-ul tau de messenger. Dar numai daca esti tare rau de tot, ca nu-mi bat capul cu totii "expertii", ca cel de mai sus, cu care am facut instructie :))) .

0 comentarii: