Ce inseamna PC-ul pentru tine?

marți, 12 mai 2009


Pentru mine PC-ul este o chestie destul de folositoare, dar si care ma ajuta sa ma recreez. Desigur ca PC-ul fara internet e ca masina fara motor, asa ca internetul face un cuplu perfect cu PC-ul.
Asa ca, in majoritatea timpului liber vizitez pagini dedicate domeniului auto, ascult muzica, citesc diverse articole, etc.
Desigur ca pachetul PC+net imi este si de folos uneori : descarc diverse referate care imi folosesc la scoala, ma informez despre lucrurile care ma intereseaza ( vremea, horoscopul, aparitii, noutati...),etc.
Din ce am vazut la multi din prietenii si colegii mei, am observat ca o mare parte din voi, cei care beneficiati de un calculator, il folositi cel mai mult la muzica si jocuri. Si se pare ca poate crea si dependenta, si credeti-ma ca stiu ce spun : aveam la scoala un coleg care se juca pe PC de cand venea de la scoala si pana adormea pe tastatura la ore extrem de tarzii (peste orele 0). Si la scoala cand venea, adormea saracu' la ore, cu capul pe banca.
Deci nu trebuie sa petreceti prea mult timp in fata PC-ului. Acesta ar trebui sa reprezinte pentru voi o sursa de entertainment, nu una provocatoare de stres. So be very careful!

0 comentarii: