Bloguri si bloggeri

duminică, 24 mai 2009
Uitandu-ma in Zelist si vizitand diverse bloguri, am costatat ca majoritatea blogurilor sunt apa de ploaie. Informatii furate, clipuri video preluate de pe youtube, poze aiurea, texte facute la secunda, etc.
Alte lucruri care nu mi-au placut la blogurile pe care le-am vizitat au fost temele simple si numele acestora. Sunt folosite nume total aiurea la unele bloguri : jeg, lapte-praf, etc.
Daca imi permiteti, vreau sa "decernez" niste distinctii unora din bloguri...cei numiti, va rog sa veniti pe scena, sa spuneti cateva cuvinte :

1. Premiul pentru cea mai buna tema - cabral.ro
2. Premiul pentru cele mai bune articole - visurat.ro
3. Premiul pentru cele mai scurte articole - zoso.ro
4. Premiul "imi place cel mai mult" - mikeomega.wordpress.com
5. Premiul "cel mai tare din parcare" - xxl-media.blogspot.com, adica my blog :))

P.S. Sa nu va asteptati la diplome, flori sau bani, ca nu va dau :)) ... Dupa ceremonia de premiere, va rog sa iesiti pe usa din spate :)))

0 comentarii: